Teksty zapleczowe – język polski

 

Jaka jest cena tekstów zapleczowych?

Cena to 4 zł netto za tekst o długości 1000 znaków ze spacjami.

 

Po co mi teksty zapleczowe?

Teksty zapleczowe nadają się idealnie jako content na wysokiej jakości zaplecza stron www.

 

Nasze teksty posiadają:

  • tytuł
  • śródtytuły
  • wypunktowane listy
  • pogrubienie, kursywę, podkreślenie itp

Nasze teksty zapleczowe stanowią dla Google wysokojakościowy content, co w dłuższej perspektywie wpływa na świetne pozycjonowanie strony.

 

Nasz przykładowy tekst zapleczowy:

 

Postaraj się o swoją stronę

Copywriting to taka dziedzina, która bardzo mocno się rozwija i ma coraz większe znaczenie dla naszego życia. Trudno bowiem prowadzić firmę bez strony internetowej, natomiast stronę trudno będzie utrzymać na odpowiednim poziomie, jeśli nie znajdziemy kogoś kto będzie w stanie przygotowywać nam dobre teksty na taką witrynę. Tych możliwości jest naprawdę wiele, ponieważ mnożą się agencje zajmujące się copywritingiem. Wybierając dla siebie takich usługodawców i copywriting teksty powinny być perfekcyjnie dopracowane. Niezależnie od tego w jakiej branży działamy i czym się zajmujemy musimy liczyć się z istniejącą konkurencją. Naszym zadaniem będzie stworzenie takich warunków, w których to właśnie nasza firma będzie wyglądać lepiej. Jak to zrobić? Tu właśnie wchodzi do gry marketing treści.

Content Marketing – siła współczesnego copywritingu

Odchodzi się współcześnie od pisania byle tylko coś pisać. Zamiast tego musimy tworzyć w taki sposób, by nasze treści były na odpowiednim poziomie merytorycznym. To właśnie kluczowa sprawa, na którą powinniśmy zwracać uwagę. Marketing treści to zawsze dążenie do stworzenia możliwie najlepszych tekstów informacyjnych. Klient, który się u nas pojawi musi wynieść coś z naszej strony, powinien się czegoś dowiedzieć, tak by za jakiś czas wrócił do nas po kolejne wpisy.

Co z międzynarodowym klientem?

Tworząc stronę internetową sami powinniśmy zdawać sobie sprawę z tego kto będzie się u nas pojawiał. Właśnie dlatego musimy się zastanowić czy w naszym przypadku rolę będzie odgrywał również copywriting angielski, copywriting hiszpański a może ze względu na specyfikę podejmowanej działalności copywirting rosyjski. Jeśli chodzi o inne wersje językowe naszej witryny sami powinniśmy ocenić w miarę możliwości, kto na naszej stronie może się pojawiać i które języki rzeczywiście będą tutaj przydatne. Profesjonalistów przygotowujących teksty w innych językach nie brakuje, dlatego jeśli będzie nam zależeć uda się znaleźć wykonawcę, który umiędzynarodowi naszą witrynę.